אודות

קוסמטיקאית רפואית בבאר שבע

קליניקה נלי קציר הינה משנת 1999 עים ידע ונסיון שנים רבות.
נלי קציר בעלת ניסיון של שנים רבות מנהלת קליניקה לקוסמטיקה.
נלי מעשירה את ידיעותיה בהשתלמויות ובהדרכות תכופות .
ובכך שיטות העבודה עדכניות ביותר.
נלי הינה מומחית ומקצועית בתחומה והן בכול תחומי טיפולי פנים , בעור שמן ואקנטי ובהוצאת קומודונים מיליומים (לבנים) וטיפול פנים אנטי אנג"נג .

כמו כן נלי קציר המתמחה בפדיקור רפואי (חולי סכרת), מטפלת בפטרת הציפורן, שעווה, הסרת שיער ב-ipl, אפילציה גבות שפם.

באתר ניתן למצוא מידע תאורתי על שיטות אופי הטיפול.

הקליניקה ממוקמת במרכז העיר וניתן להגיע באמצעי התחבורה ציבורית
(קווים: 16, 9, 18, 25, 26 )
במקום חנייה נוחה לבעלי רכב.

למידע והזמנת תורים:

מספר נייד: 053-330-0121

מספר טלפון: 08-6103688

קוסמטיקה רפואית, תחום שרק מתפתח 

התחום של הקוסמטיקה הרפואית הוא תחום שלא היה קיים לפני שנים, אך האמת היא שככל שחולף הזמן הוא הופך להיות יותר ויותר נפוץ. למעשה מדובר על שילוב מצוין שבין קוסמטיקה ובין מדעי הרפואה, והתוצאה היא שניתן לעשות טיפולים טובים במיוחד במטרה לשפר את ההופעה החיצונית או את בריאות העור של כל אחד ואחד. אם יש לכם בעיות כמו כתמים על הפנים, צלקות אקנה וכדומה, הרי שהשירות שאתם מחפשים הוא למעשה שירות שתוכל לתת לכם קוסמטיקאית רפואית, וכדאי לכם להקפיד על בחירת אשת המקצוע שאליה תיפנו.

 

לבחור בקוסמטיקאית הרפואית הנכונה

למרות שבשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר נשים שהן לא רק קוסמטיקאיות אלא הן קוסמטיקאיות רפואיות, לא כל אחת מהן בעלת מספיק ידע וניסיון. במידה וכל מה שאתם רוצים לעשות זה רק טיפול פנים, הרי שתוכלו להתפשר גם על קוסמטיקאית שאינה מאוד מנוסה, אך אם הטיפולים הדרושים לכם רציניים יותר, הניסיון משחק תפקיד חשוב בבחירת אשת המקצוע. כמו כן, כדאי לברר עם לקוחות קודמים של הקוסמטיקאית הרפואית שאליה אתם רוצים לפנות האם השירות שלה אדיב. מעבר לניסיון היא צריכה להיות גם אשת עסקים שמבינה שהלקוח הוא המרכז, כי זה ישנה את כל החוויה.

 

טיפול קוסמטי מותאם לכל אחת

רוב האנשים שמגיעים לקוסמטיקאית רפואית כדי לעבור טיפולים שונים לא באמת יודעים באיזה טיפול כדאי להם לבחור. לכן חשוב לפנות אל קוסמטיקאית רפואית מומחית שתוכל, בין היתר, להתאים לכם את הטיפול הטוב ביותר לצרכים שלכם.